گوناگون و متفرقه تحقیق در مورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان 7138

کد فایل 7138 دسته گوناگون و متفرقه نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 1222 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی .docx تعداد صفحات 5 حجم فایل 27 کیلوبایت 0 0

دانلود

لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 5 صفحه قسمتی از متن word (..docx) :  1‏چگونگی‏ ‏آموختن‏ ‏زبان‏ ‏عربی‏ ‏برای‏ ‏ایرانیان‏ ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏مطالب‏ ‏پیش‏ ‏گفته‏ ‏درباره‏ ‏اهداف‏ ‏فراگیری‏ ‏زبان‏ ‏عربی‏ ‏و‏ ‏کاربرد‏ ‏این‏ ‏زبان‏ ‏در‏ ‏حیات‏ ‏روزمره‏ ‏و‏ ‏زندگی‏ ‏علمی‏- ‏اعتقادی‏ ‏ما‏ ‏ایرانیان،‏ ‏لازم‏ ‏است‏ ‏راهکارهایی‏ ‏برای‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏فراگیری‏ ‏آن‏ ‏عرضه‏ ‏شود؛‏ ‏زیرا‏ «‏از‏ ‏هنگامی‏ ‏که‏ ‏مردم‏ ‏ایران‏ ‏علاقه‏ ‏مند‏ ‏به‏ ‏آموختن‏ ‏این‏ ‏زبان‏ ‏شدند‏ ‏درصدد‏ ‏برآمدند‏ ‏به‏ ‏راه‌های‏ ‏گوناگون،‏ ‏مشکلات‏ ‏تعلیم‏ ‏این‏ ‏زبان‏ ‏سخت‏ ‏را‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏ریشه‏ ‏و‏ ‏بن‏ ‏با‏ ‏زبان‏ ‏فارسی‏ ‏جدا‏ ‏است‏ ‏برای‏ ‏فرزندان‏ ‏خود‏ ‏آسان‏ ‏سازند‏»‏ (‏منزوی،‏ 1337 : 84).‏بنابراین،‏ ‏نگارنده‏ ‏تلاش‏ ‏می‌کند‏ ‏تا‏ ‏با‏ ‏تجارب‏ ‏سال‌های‏ ‏متمادی‏- ‏نزدیک‏ ‏به‏ ‏سه‏ ‏دهه‏- ‏تعلیم‏ ‏و‏ ‏تعلّم‏ ‏زبان‏ ‏عربی‏ ‏در‏ ‏مراحل‏ ‏مختلف‏ ‏در‏ ‏دروه‌های‏ ‏تحصیلی‏ (‏راهنمایی،‏ ‏دبیرستان،‏ ‏دانشگاه‏) ‏برای‏ ‏هر‏ ‏مرحله‏ ‏راهکارهای‏ ‏مشخص‏ ‏بیان‏ ‏کند‏.‏ ‏کارشناسان‏ ‏آموزش‏ ‏زبان‏ ‏عربی‏ ‏بر‏ ‏این‏ ‏باورند‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏دانش‌آموز‏ ‏ورودی‏ ‏سال‏ ‏اول‏ ‏دبستان‏ ‏به‏ ‏طور‏ ‏متوسط‏ ‏در‏ ‏حدود‏ 400 ‏الی‏ 500 ‏کلمه‏ ‏با‏ ‏درک‏ ‏مفهوم‏ ‏کاربردی‏ ‏هر‏ ‏یک‏ ‏را‏ ‏می‌داند‏ ‏و‏ ‏هنگامی‏ ‏که‏ ‏وارد‏ ‏کلاس‏ ‏درس‏ ‏می‌شود‏ ‏با‏ ‏نوشتار‏ ‏و‏ ‏شکل‏ ‏کتابت‏ ‏آنها‏ ‏آشنا‏ ‏می‌شود،‏ ‏نه‏ ‏بیشتر،‏ ‏بلکه‏ ‏کم‏ ‏کم‏ ‏در‏ ‏سال‌های‏ ‏بالاتر‏ ‏به‏ ‏کلمات‏ ‏تازه‏ ‏و‏ ‏مفاهیم‏ ‏جدید‏ ‏آگاهی‏ ‏می‌یابد؛‏ ‏و‏ ‏زبان‏ ‏آموز‏ ‏مبتدی‏ ‏در‏ ‏هر‏ ‏زبان‏ ‏بیگانه‏ ‏غیر‏ ‏از‏ ‏زبان‏ ‏مادری‏ ‏که‏ ‏بدان‏ ‏تکلّم‏ ‏می‌کند‏ ‏و‏ ‏الفاظ‏ ‏آن‏ ‏برایش‏ ‏ملکه‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏باید‏ ‏همانند‏ ‏دانش‌آموز‏ ‏کلاس‏ ‏اول‏ ‏دبستان،‏ ‏در‏ ‏زبان‏ ‏مادری‏ ‏خود‏ ‏باشد‏. ‏با‏ ‏این‏ ‏تفاوت‏ ‏که‏ ‏کودک‏ ‏سال‏ ‏اول‏ ‏دبستان‏ ‏برخی‏ ‏واژه‌ها‏ ‏را‏ ‏شنیده‏ ‏و‏ ‏بدانها‏ ‏سخن‏ ‏گفته‏ ‏است‏. ‏اما‏ ‏نوآموز‏ ‏زبان‏ ‏بیگانه‏ ‏شاید‏ ‏حتّی‏ ‏واژه‌ای‏ ‏را‏ ‏نشنیده‏ ‏باشد‏ ‏که‏ ‏این‏ ‏موجب‏ ‏سخت‏ ‏شدن‏ ‏کارآموزش‏ ‏به‏ ‏او‏ ‏می‌گردد‏. ‏و‏ ‏گزیری‏ ‏جز‏ ‏راهکار‏ ‏مناسب‏ ‏و‏ ‏موافق‏ ‏فهم‏ ‏و‏ ‏درک‏ ‏زبان‏ ‏آموز‏ ‏مبتدی‏ ‏نیست‏. ‏در‏ ‏مرحله‏ ‏راهنمایی‏:‏شایسته‏ ‏است‏ ‏به‏ ‏دانش‏ ‏آموز‏ ‏در‏ ‏هر‏ ‏جلسه‏ ‏درس‏ ‏عربی‏ (‏دو‏ ‏جلسه‏ ‏در‏ ‏هفته‏)‏،‏ ‏تلفظ‏ ‏صحیح‏ ‏حدود‏ 20 ‏تا‏ 25 ‏واژه‏ ‏جدید‏ ‏که‏ ‏پیرامونش‏ ‏وجود‏ ‏دارد،‏ ‏همراه‏ ‏با‏ ‏مفهوم‏ ‏برابر‏ ‏آن‏ ‏واژگان‏ ‏در‏ ‏زبان‏ ‏فارسی‏ ‏آموزش‏ ‏داده‏ ‏شود‏. ‏سپس‏ ‏واژگان‏ ‏فراگرفته،‏ ‏در‏ ‏جملاتی‏ ‏کوتاه،‏ ‏که 
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت شیوه زندگی سالم 60601
  • پاورپوینت شیوه زندگی سالم شیوه زندگی سالم دانلود پاورپوینت شیوه زندگی سالم شیوه زندگی سالم پاورپوینت شیوه زندگی سالم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادبیات نظری تحقیق خستگی روانی ناشی از کار معلمان و فرسودگی شغلی 154423
  • ادبیات نظری تحقیق خستگی روانی ناشی از کار معلمان و فرسودگی شغلی ادبیات نظری تحقیق خستگی روانی ناشی از کار معلمان و فرسودگی شغلی دانلود ادبیات نظری تحقیق خستگی روانی ناشی از کار معلمان و فرسودگی شغلی ادبیات نظری تحقیق خستگی روانی ناشی کار معلمان
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد گلوكوم 71038
  • پاورپوینت در مورد گلوكوم گلوكوم دانلود پاورپوینت در مورد گلوكوم گلوكوم پاورپوینت مورد گلوكوم
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت اتانازی 59728
  • پاورپوینت اتانازی اتانازی دانلود پاورپوینت اتانازی اتانازی پاورپوینت اتانازی
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته‌ 65138
  • پاورپوینت مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته‌ مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته‌ دانلود پاورپوینت مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته‌ مروری شعارها نام‌های سال گذشته‌ پاورپوینت مروری شعارها نام‌های گذشته‌
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی 67426
  • پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی پیشینه مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی پیشینه مبانی نظری خانواده الگو انفرادی

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *