گزارش تخصصی گزارش تخصصی معلم چندپایه : چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی 5764
کد فایل
5764
دسته
گزارش تخصصی
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1945
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی DOC
تعداد صفحات 23
حجم فایل
562 کیلوبایت
0
0
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 23 صفحهفهرست مطالبچکیده 3واژگان کلیدی : 3مقدمه (بیان طرح و بیان مساله ) 4ارزیابی از وضعیت موجود 4اهداف گزارش تخصصی : 5هدف اصلی : 5اهداف جزئی : . 5مقایسه با شاخص : 5جمع آوری اطلاعات ابزارهای اطلاعاتی: . 5بیشینه تحقیق 6……………………………………………………………………………………………………………………یافته های علمی: 8تجزیه و تحلیل: 12ارائه راه حل های موقت: 12:1 شیوه اداره کلاس به صورت (تدریس ماده درسی واحد به صورت همزمان به تمام پایه ها) 12:2 روش (تدریس مواد درسی مختلف با اهداف مشترک به چند پایه در یک زمان) 153 -تبدیل کلاسهای چند پایه به پایه های کمتر:………………………………………………………….. 164 -تفاوت زمان استراحت: 18- 5 استفاده از وجود شاگرد معلم: 18ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط مثبت اجرای طرح ) 20نقاط ضعف اجرای طرح 22 پیشنهادات و نتیجه گیری از اجرای این طرح 22منابع ومأخذ . 23چکیدهیکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .