گزارش تخصصی گزارش تخصصی : درمان اختلال یادگیری املا در یکی از دانش آموزان 6055
کد فایل
6055
دسته
گزارش تخصصی
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1810
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی DOC
تعداد صفحات 21
حجم فایل
518 کیلوبایت
0
0
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 21 صفحهفهرست مطالبچکیده 3نکات کلیدی : 3توصیف وضعیت موجود و گرد آوری اطلاعات 4اهداف پژوهش : 5هدف اصلی : 5اهداف جزئی : 5مقایسه با شاخص : .. 5جمع آوری اطلاعات . 5جدول شماره : 1 مشکلات دانش اموز در درس املا 6انتخاب راه حل های پیشنهادی 7اجرای طرح و نظارت بر آن 8تقویت حساسیت شنیداری ، حافظه وتوالی آن . 9تقویت حافظه دیداری ، تمیز ، دقت وتوالی آن . 11 نتیجه گیری و ارزیابی طرح های اجرا شده (نقاط قوت ) 14جدول شماره : 1 مشکلات دانش اموز در درس املا 14نمودار مشکلات دیکته دانش آموز : 15نقاط ضعف : 16نتیجه گیری : 16پیشنهادات : 16زیر نویس ها : 18منابع : 19چکیدهاین پژوهش به منظور بررسی اختلال یادگیری مر بوط به درس دیکته به صورت مطالعه موردی با رائه آموزش های ترمیمی علمی برای آن انجام شده است . نتیجه ارزیابی وطرح های اجرا شده نشان می دهد . ارائه آموزش های ترمیمی وتدریس مقایسه ای حروف هم صدا یاهم مشکل به کودکان بالاتر از پایه اول که دچار اختلال یادگیری باشند ، موثر است . بنابراین می توان با استفاده از یافته های آن ، به کودکان دچار این نوع مشکل آموزشی ترمیمی ارائه داد و برای والدین علاقه مند نیز بهره جست .