گزارش تخصصی گزارش تخصصی : بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه با روش های مناسب 6053
کد فایل
6053
دسته
گزارش تخصصی
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1648
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی DOC
تعداد صفحات 44
حجم فایل
1 مگابایت
0
0
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 44 صفحهفهرست مطالبچکیده : 4نکات کلیدی : 4مقدمه 5توصیف وضعیت موجود 6اهداف پژوهش : 7هدف اصلی : 7اهداف جزئی : 7مقایسه با شاخص : 7جمع آوری اطلاعات 7مبانی نظری 9مبانی عملی 12شرایط و علل وجود کلاس های چند پایه در روستا ها : 12چگونگی اداره کلاس و تدریس برای پایه های مختلف در یک زنگ 13آموزش چند پایه فرصت یادگیری برای همه 14 مدیریت در کلاس های درس چند پایه : 17رهنمودهایی جهت مدیریت موثر در کلاس های چند پایه : 18مشکلات آموزشی در کلاس های چند پایه و راه حل های آنان 19تجزیه و تحلیل و تفسیر پیشینه 21چگونگی نظارت بر راه حل ها 22ارزیابی بعد از اجرا 30نقاط قوت 34ارائه راه حل های جدید برای حل مسئله 35نتیجه 35نقاط ضعف و محدودیت ها 36پیشنهادات 36منابع و مآخذمورد استفاده 37 چکیده :در نظام آموزشی کشور ما وجود کلاس های چند پایه واقعیتی اجتناب ناپذیر است ، شرایط سخت محیطی ، کمبود جمعیت دانش آموزی ، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی ، مهاجرت طبیعی یا اجباری و وجود مشکلات و مسائل متعدد مادی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی را با کلاس های تک پایه محدود می سازند . هدف پژوهش حاضر بررسی عدم فرآیند یادهی یادگیری در کلاس های چندپایه و مشکلات روشهای موجود تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است .سوال های این پژوهش در موردوضعیت فیزیکی مدارس و کلاس درس ، روش تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است . بر اساس نتایج به دست آمده عوامل اثر گذار بر روش تدریس از دیدگاه معلمان چند پایه کمبود وقت ، تعداد زیاد دانش آموزان در هر پایه عدم آگاهی از شیوه های تدریس در کلاس چندپایه کمبود وسایل آموزشی ، نامناسب بودن ترکیب سنی دانش آموزان و عدم تمرکز حواس بوده است .