گزارش تخصصی گزارش تخصصی : بالا بردن کیفیت وضعیت تحصیلی دانش آموزان از طریق مدیریت مشاهده تلویزیون بوسیله اولیاء 6037

کد فایل 6037 دسته گزارش تخصصی نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 1854 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی DOC تعداد صفحات 26 حجم فایل 535 کیلوبایت 0 0

دانلود

فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 26 صفحهفهرست مطالبچکیده 2نکات کلیدی : 3بیان مسئله 5توصیف وضعیت موجود 5اهداف گزارش تخصصی : 6هدف اصلی : 6اهداف جزئی 6مقایسه با شاخص (وضع مطلوب ) 6جمع آوری اطلاعات .. 7پیشینه تحقیقات انجام شده 7یافته های تحقیق 8اضافه وزن 8بینظمی در خواب 9مشکلات اخلاقی 9افت تحصیلی 9رفتارهای خشونت آمیز 9کمشدن بازیهای گروهی 10خاموش کردن تلویزیون 10هرگز جلوی تلویزیون غذا نخورید 10انجام تکالیف مدرسه 10ارائه الگوی مناسب . 11جمع کردن تلویزیون و رایانه برای مدت کوتاهی 11دیدن تلویزیون در حد معمول 11با بچه ها تلویزیون تماشا کنید 11- اثرات تماشای تلویزیون بر افت تحصیلی فرزندان 12رابطه تماشای تلویزیون و اختلاﻻت یادگیری 12تجزیه و تحلیل داده ها 15راه حل های پیشنهادی 16ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 18نقاط ضعف : 18نتیجه گیری 19پیشنهادات 21الف- پیشنهادات عملی : 21ب- پیشنهاد به محققان بعدی 22فهرست منابع 23 چکیدهدر عصر حاضر هر روز ما شاهد تغییر و تحولاتی در سطح جهان هستیم که این تغییـرات بـر روی افـراد آن جامعه اثر می گذارد.افراد می خواهند به نوعی، از تغییر و تحول جهان خود آگاه شوند که در این راستا رسانه هـای گروهـی مـی توانند به ما کمک بنمایند و از طریق این رسانه ها بسیاری از اطلاعات را بدست آوریـم یکـی از ایـن دسـته رسانه ها تلویزیون میباشد که هر روز بیشتر و بیشتر جای خود را در میان باز کرده است. کمتـر خانـه ای را شاهد هستیم که در آن تلویزیون نباشد و افراد خانواده از برنامه های آن استفاده نکنند.در میان بییندگان و تماشاکنندگان تلویزیون فرزندان خانواده بیننده پر و پا قرص تلویزیون هستند تلویزیون می تواند اثرات بسیاری را بر روی دانش آموزان بگذارد کـه در بـین دختـران و پسـران و همچنـین سـنین مختلف متفاوت است. اما چگونگی استفاده از این رسانه و کیفیت برنامه های تلویزیـون مـی توانـد موضـوع مهمی باشد مسئولین سینما نیز در نظر دارند با بالا بردن کیفیت برنامه های خود اطلاعات مفید و مناسـبی در گروههای سنی مختلف بر جای بگذارند، اما گاه با زیاده روی در تماشای این وسیله و استفاده نـامطلوب، آثار منفی را بر جای میگذارد این آثار میتواند دانش آموزان را از انجام تکلیف و یا به موقع خوابیدن باز دارد و بچه ها نتوانند در دروس خود موفقیت حاصل کنند.در این پژوهش که کنکاشی است پیرامون »تأثیر تماشای تلویزیون بر کیفیت تحصیلی دانش آموزان مقطع.. توسط اینجانب .. آموزشگاه … شهرستان.. صورت پذیرفته است؛ سعی شده است واقعیات موجود، بـدون تعصب و اظهارنظر شخصی مورد مداقه قرار گیرد.و با ارائه راهکار های مناسب و مدیریت تماشـای تلویزیـون کیفیت تحصیلی دانش آموزان آموزشگاه بالا برود.باید اذعان نمود که کار مذکور خالی از اشکال نخواهد بـود ولی حداقل توجهی است به این موضوع که میتوان مسائل را با برخورد علمی و پژوهشی مورد بررسـی قـرار داد.
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت CARDIAC EMERGENCY 60125
  • پاورپوینت CARDIAC EMERGENCY CARDIAC EMERGENCY دانلود پاورپوینت CARDIAC EMERGENCY CARDIAC EMERGENCY پاورپوینت CARDIAC EMERGENCY
  • هوافضا دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی 76930
  • دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی پاورپوینت انرژی خورشیدی انرژی خورشیدی انرژی خورشیدی خورشید
  • راهنمایی نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت دوم 81377
  • فایل پی دی اف نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسئولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم) 154584
  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم) ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم) دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مسولیت اجتماعی و گزارشگری مالی شرکتها (فصل دوم) ادبیات نظری
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد Abortion in Dairy Cattle 79900
  • پاورپوینت در مورد Abortion in Dairy Cattle Abortion in Dairy Cattle دانلود پاورپوینت در مورد Abortion in Dairy Cattle Abortion Dairy Cattle پاورپوینت مورد Abortion Dairy Cattle
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد فناوری اطلاعات در مکزیک 58189
  • پاورپوینت در مورد فناوری اطلاعات در مکزیک فناوری اطلاعات در مکزیک دانلود پاورپوینت در مورد فناوری اطلاعات در مکزیک فناوری اطلاعات مکزیک پاورپوینت مورد فناوری اطلاعات مکزیک

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *