گزارش تخصصی گزارش تخصصی : افزایش سطح یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی با استفاده از تلفن همراه 6048

کد فایل 6048 دسته گزارش تخصصی نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 1955 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی DOC تعداد صفحات 26 حجم فایل 614 کیلوبایت 0 0

دانلود

فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 26 صفحهفهرست مطالبچکیده 4نکات کلیدی : 5مقدمه 5بیان وضعیت موجود 6اهداف پژوهش : 7هدف اصلی : 7اهداف جزئی : 8سواﻻت پژوهش: 8مقایسه با وضع مطلوب : 8جمع آوری اطلاعات 8الف) مشاهده: 8ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان 10ج) مصاحبه: 10د – نظر سنجی از اولیا 11م . بررسی نمودار درسی دانش آموزان در درس ریاضی سال قبل 11نمودار نمرات سال قبل درس ریاضی : 12 ن) پرسشنامه: 12و ) بررسی تعداد تلفن های همراه دانش آموزان و استفاده از فضای مجازی 14ه )پیشینه تحقیق: 14تجزیه وتحلیل اطلاعات 20انتخاب راه حل های موقتی : 20انتخاب راه حل اصلی و چگونگی اجرای آن : 20ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 21الف) مشاهده: 21ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان 23ج – نظر سنجی از اولیا 23اعتبار بخشی به راه حل انجام شده 23نقاط ضعف 23نتیجه گیری کلی و ارائه پیشنهادات 23منابع ومآخذ 25الف: کتاب ها: 25ب :مقاله ها: 26چکیدهبا پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف آموزشی، اداری، صنعتی و … خیلی ازکارها به راحتی امکانپذیر شده است. یکی ازبهترین روشهای جدید آموزشی استفاده از تلفن همراه است که مسلما کمک بزرگی در زمینه آموزش به معلمان و دانش آموزان عزیز میباشد . تلفن همراه امکان نمایش مطالب بصورت کاملا” پویا را ارائه میدهند.با استفاده از این تکنولوژی می توان در کلاس براحتی مفاهیم درسها ، از جمله ریاضی را به دانش آموزان آموزش داد .نقش یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش، سیار بودن و راحتی استفاده از آن است. این یادگیری سبب بالا رفتن رضایت یادگیرنده، تشویق یادگیرنده، غنی سازی تعامل و داشتن فعالیتهای ارتباطی مؤثر در یادگیرنده میشوددرس ریاضی در مدارس برای برخی از دانش آموزان مشکل آفرین شده است تا جایی که دانش آموزان برای حل مسایل به دیگران تکیه می کنند.این دانش آموزان دارای سطح یادگیری کم هستند و در کلاس درس به معلم توجه نمی کنند . اینجانب به عنوان معلم پایه با دیدن مشکلات دانش آموزان در یادگیری سرکلاس و بعد بعد از مصاحبه با دانش آموزان ، مشاهده ی رفتار و تشکیل جلسات دیدار با اولیاء و بررسی روش های تدریس و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ریشه های مشکل مورد بررسی قرار دادم . و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات( با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان موبایل در منزل دارند ) به این نتیجه رسیدم با کمک تلفن همراه می توان یادگیری و توجه دانش آموزان را نسبت به درس ریاضی افزایش داد . بنابراین با کمک اولیا دانش آموزان و استفاده مناسب از تلفن همراه و فضای مجازی طرح را به اجرا در آوردم .نتایج بعد از اجرای طرح نشان میداد که سطح یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی بعد از استفاده از تلفن همراه افزایش یافته است .
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت فعالیت بدنی و کنترل وزن 63356
  • پاورپوینت فعالیت بدنی و کنترل وزن فعالیت بدنی و کنترل وزن دانلود پاورپوینت فعالیت بدنی و کنترل وزن فعالیت بدنی کنترل وزن پاورپوینت فعالیت بدنی کنترل
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری سرمایه فکری 160632
  • مبانی نظری سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری دانلود مبانی نظری سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشینه تحقیق انزوای اجتماعی 72832
  • مبانی نظری انزوای اجتماعی پیشینه تحقیق انزوای اجتماعی تحقیق انزوای اجتماعی انزوای اجتماعی انزوا اجتماعی مبانی انزوای اجتماعی
  • برق-الکترونیک-مخابرات پاورپوینت در مورد:توسعۀ تکنولوژی 75673
  • پاورپوینت توسعۀ تکنولوژی
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد جمعیت 32 ص 28036
  • تحقیق در مورد جمعیت 32 ص جمعیت 32 ص دانلود تحقیق در مورد جمعیت 32 ص جمعیت تحقیق مورد جمعیت
  • عمومی و متفرقه تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي 74230
  • تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي دانلود تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي تحقیق ماهنامه اختصاصي رشته علوم تربيتي

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *