گزارش تخصصی گزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی: تقویت مهارت نوشتن (انشاء) در دانش آموزان پایه دوم ابتدایی 5689
کد فایل
5689
دسته
گزارش تخصصی
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1743
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی DOC
تعداد صفحات 14
حجم فایل
345 کیلوبایت
0
0
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 14 صفحهفهرست مطالبمقدمه ( بیان مساله و ارزیابی از وضع موجود ) .. 3ارزیابی از وضع موجود 3اهداف گزارش تخصصی : 4هدف اختصاصی : .. 4اهداف جزئی : 4مقایسه با شاخص : 4جمع آوری اطلاعات 5پیشینه ی تحقیق در مورد درس انشا: 5تجزیه و تحلیل اطلاعات ( موانع کلاس انشاء ) . 5چگونگی انجام کار . 7*مراحل نوشتن انشا: 7روشهایی جهت تقویت مهارت انشا نویسی 8نقاط قوت اجرای طرح ………………………………………………………………………10نتیجه گیری ………………………………………………………………………………….11پیشنهادات ……………………………………………………………………………………12فهرست منابع ………………………………………………………………………………..13 مقدمه ( بیان مساله و ارزیابی از وضع موجود )انشا در لغت به معنی سخن آفریدن و نشو نما دادن و بزرگ گردانیدن است. و در اصطلاح ادبیات عبارت از نگارش جمله ها و عبارت هایی است که افکار و اندیشه نویسنده را به صورتی روشن و زیبا بیان کند تا خواننده آنها را به آسانی بفهمد و برای او خوشایند باشد.یکی از عوامل متعدد ناموفق بودن درس انشا نداشتن روش مناسب است. لزوم به کارگیری روش مطلوب در تدریس به اندازه ای است که بعضی از دست اندرکاران علوم تربیتی بهره گیری از روش های مناسب را مهم تر از دانش آن درس دانسته اند. تلاش برای تدریس انشا امری ضروری و لازم است. در سر کلاس های ما تدریس به همان شیوه های سنتی تکرار مطالب گذشته است. و از دیدگاه علوم تربیتی هر کاری که مکانیکی انجام شود کاری آموزشی نیست. زیرا خلاقیت در آن وجود ندارد و تا خلاقیت نباشد مسائل اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، و سیاسی حل نمی شود و باید کاری کنیم که کلاس انشا تبدیل به کارگاه نوشتن شود.