گزارش تخصصی گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی : حل مشکل روخوانی در یکی از دانش آموزان با روش های مناسب 5740
کد فایل
5740
دسته
گزارش تخصصی
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1516
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی DOC
تعداد صفحات 18
حجم فایل
482 کیلوبایت
0
0
فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 18 صفحهفهرست مطالبمقدمه: 3ارزیابی از وضع موجود . 4فرضیه های پژوهش: 5هدف اصلی : 6اهداف جزئی : 6جمع آوری اطلاعات 6هدفهای آموزش خواندن در دبستان: 7تجزیه وتحلیل داده ها . 9خلاصه ی یافته ها: 9چگونگی اجرای راه حل ها 9راه حل ها ی انتخابی 10ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح ) 12تجدید نظر در روش های انجام گرفته واعتبار بخشی 14نقاط ضعف : 15نتایج 15نتیجه گیری 16منابع وماخذ 17 مقدمه:اقرأباسم ربک الذی خلق بخوان به نام پروردگاری که تورا خلق کرده است(سوره علق آیه (1خواندن از جمله وسایل مهم فهمیدن در دنیای کنونی است. فرد می تواند نتیجه ی تحقیقات و مطالعات دیگران را که مدتها به درازا کشیده است ، را ازطریق خواندن درمدّت زمان کوتاهی فرا گیرد.خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی ولذّت بردن ورفع خستگی است. امروز باید به کودکان خود خواندن را بیاموزیم تا فردادبتوانند بخوانند ویاد بگیرند. نکته ی مهّم در امر خواندنتوجّه وتأکید بر امر فهمیدن می باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است .یکی از علل ضعف دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله های ریاضی و نفهمیدن آنها مربو ط به ناتوانی آنها در روخوانی و عدم درک آنچه مطالب می باشد.اغلب مشاهده می شود دانـش آموزی مطلبی را می خواند یا اولیـای او عقیده دارندمرتّب درس می خواند اما نمی فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می گردد به ضعف دانش- آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه.