مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق نوآوری گرایی 26943

کد فایل 26943 دسته مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 772 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی .docx تعداد صفحات 29 حجم فایل 54 کیلوبایت 0 0

دانلود

لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 29 صفحه قسمتی از متن word (..docx) :  ‏نوآوری‏‏گرایی‏- Innovation Orientation‏مقدمه‏”‏تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد: ایجاد مشتری… این مشتری است که کسب و کار را مشخص می‏‏کند… از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری” (تاجدینی و همکاران، 2006). بازارهای جهانی بطور فزاینده برای سازمان‏‏ها رقابتی شده است. افزایش پیچیدگی و سرعت تغییرات، جهانی شدن تقاضای مشتریان و رقابت بیش از حد، شرایطی است که هر روزه سازمان‏‏ها با آن درگیر هستند. توسعه محصول و نوآوری برای بقا و موفقیت سازمان‏‏ها حیاتی هستند. همچنین آنها می‏‏توانند نیازها و احتیاجات مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات عرضه شده کنونی مؤثرتر ارضا نمایند(لیسبوا، اسکارمیس و لاگس، 2011). سازمان‏‏ها در پاسخ به تغییرات در دانش مدیریتی و فنی، رقابت در صنعت، اهداف مدیران ارشد برای کسب شایستگی‏‏های متمایز و بهبود سطح عملکرد سازمانی، نوآوری را می‏‏پذیرند(دامان پور، واکر و آولانِد‏-Damanpour, Walker & Avellaneda‏ا، 2009). شرکت‏‏ها بدون نوآوری قادر به باقی ماندن در رقابت نیستند، اما همیشه بین نیاز به تغییر و نیاز به فرآیندهای کارآمد که پس از سالها تکرار و تمرین ساخته شده‏‏اند، تعادل وجود دارد(تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری به عنوان(( پیاده‏‏سازی ایده‏‏های جدید که ایجاد ارزش می‏‏کنند)) تعریف می‏‏شود. این توصیف کلی به انواع مختلف از نوآوری مانند توسعه محصول، به کارگیری فناوری فرآیندهای جدید و شیوه‏‏های مدیریت اشاره دارد. این به معنای پذیرش محصولات و یا فرآیندهای جدید برای افزایش رقابت‏‏پذیری و سودآوری، بطور کلی براساس نیازها و الزامات مشتری است(لسکووار-اسپاکاپان و باستیک- Leskovar-Spacapan & Bastic‏، 200). نوآوری نشان دهنده فرهنگی سازمانی است که معرفی فرایندها، محصولات و ایده‏‏های جدید که زیربنای گرایش استراتژیک در درازمدت هستند را تشویق می‏ 
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی) 142349
  • پاورپوینت بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی) بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی) دانلود پاورپوینت بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی) بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی) پاورپوینت بررسی اقتصاد مغان(گوجه فرنگی)
  • عمومی و متفرقه دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن 108394
  • دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن انواع لودر کاربرد لودر لودر
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت بازار مالی بورس اوراق بهادار 60036
  • پاورپوینت بازار مالی بورس اوراق بهادار بازار مالی بورس اوراق بهادار دانلود پاورپوینت بازار مالی بورس اوراق بهادار بازار مالی بورس اوراق بهادار پاورپوینت بازار مالی بورس اوراق بهادار
  • عمران.معماری-شهرسازی رساله معماری طراحی مرکز فرهنگی 107662
  • رساله معماری طراحی مرکز فرهنگی رساله طراحی مرکز فرهنگی رساله معماری مرکز فرهنگی رساله معماری طراحی مرکز فرهنگی
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت مخلوط ها در زندگی 140776
  • پاورپوینت مخلوط ها در زندگی مخلوط ها در زندگی دانلود پاورپوینت مخلوط ها در زندگی مخلوط زندگی پاورپوینت مخلوط زندگی
  • پزشکی پاورپوینت درباره سرطان و راههاي پيشگيري 110317
  • سرطان پيشگيري علت ايجاد عوامل سرطانزا نحوه ايجاد انتشار سرطانها شايع ايران

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *