مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه 160659
کد فایل
160659
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1363
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .docx
تعداد صفحات 63
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 63 صفحه قسمتی از متن word (..docx) : بخش اول : بازاریابی 172-1)مقدمه 182-2) تعریف بازاریابی 182-3) مدیریت بازاریابی 192-4) فلسفه های بازاریابی 202-4-1) دیدگاه مبتنی بر تولید 202-4-2) دیدگاه مبتنی بر محصول 212-4-4) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی 222-4-5) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی (حفظ محیط زیست ) 242-5) ابعاد گوناگون بازاریابی 242-5-1) بازارگرایی 242-5-2) بازارشناسی 252-5-3) بازاریابی 252-5-4) بازارسازی 252-5-5) بازار گردی 252-5-6) بازارسنجی 252-5-7) بازارداری 262-5-8) بازار گرمی 262-5-9) بازارگردانی 262-6) دلایل مطرح شدن و پیشرفت بازاریابی 262-6-1) افزایش تولیدات 262-6-2) پراکندگی جغرافیایی صنایع و بازارهای مصرف 262-6-3) وجود رقابت 272-7) انواع بازاریابی 272-7-1) بازاریابی خود (شخصی ) 272-7-2) بازاریابی سازمان 272-7-3) بازاریابی مکان 282-7-4) بازاریابی ایده 282-7-5) بازاریابی خدمات 282-8) بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی 292-9) تفاوت های اساسی بین کالا و خدمات 292-9-1) غیر قابل لمس بودن 292-9-2) تفکیک ناپذیر بودن 302-9-3) نامتجانس بودن 302-9-4) فناپذیر بودن 302-9-5) مشتریان مالکیت خدمات را به دست نمی آورند 302-9-6) فرآورده های خدماتی به عنوان عملکردهای نامحسوس 312-9-7) مشارکت بیشتر مشتری در فرآیند تولید 312-9-8) اشخاص به عنوان بخشی از تولید 312-9-9) تغییرپذیری بیشتر در داده ها و ستاده های عملیاتی 312-9-10) ارزشیابی اکثر خدمات برای مشتریان مشکل تر است 322-9-11) غیر قابل نگهداری بودن 322-9-12) اهمیت بیشتر زمان 322-9-13) کانال های متفاوت توزیع 322-10) مفهوم خدمات 322-11) اقتصاد خدما ت 332-12) الگوی مدیریت منسجم خدمات 34هشت جز مدیریت منسجم خدمات 352-12-1) اجزای محصول: 352-12-2) مکان و زمان: 362-12-3) فرایند: 362-12-4) بهروری و کیفیت: 362-12-5) نیروی انسانی: 362-12-6) ارتقا و آموزش مشتری: 372-12-7) شواهد فیزیکی: 372-12-8) قیمت و سایر هزینه های خدمات: 372-13) ریشه لغوی بیمه 382-14) تعریف بیمه 382-14-1) بیمه گر 392-14-2) بیمه گذار 392-14-3) موضوع بیمه 392-15) تاریخچه بیمه 392-15-1) تاریخچه پیدایش بیمه در جهان 392-15-2) تاریخچه پیدایش بیمه در ایران 412-16) انواع بیمه 432-17) آیا بیمه نوعی خدمت است ؟ 442-17-1) گذرا و موقتی بودن خدمات 442-17-2) مردم 442-17-4) یکبار مصرف بودن 442-17-5) تأثیر گذاری مشتری 452-18) مشتری 452-19) چرخه زندگی مشتری 462-20) فرایند رویگردانی مشتری 462-21) منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده 472-22) عوامل مؤثر بر ضرورت روابط با مشتری 482-23) سطوح مختلف ایجاد رابطه با مشتری 492-24) مشتری مداری در مؤسسات بیمه 50بخش دوم: وفاداری 51