مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی 160655
کد فایل
160655
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1328
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .docx
تعداد صفحات 61
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 61 صفحه قسمتی از متن word (..docx) : فصل دوم………………………………………………………………………………………………………………..ادبیات تحقیق1مقدمه 20بخش اول:1-1- سازمان آموزش فني و حرفهاي كشور 21 1-2- پیام آرم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور 211-3- فلسفه آموزش 221-4- اهـداف و نـگـرش سـازمـان 221-5- تعریف آموزشهاي فني و حرفه اي 23 1-6- اصول و مبانی آموزش های فنی و حرفه ای 241-7- ضرورت توجه به شکل گیری آموزش های فنی و حرفه ای 261-8- آموزش، مهارت و اشتغال 271-9- آثار تحولات جديد اقتصادي و اجتماعي بر آموزش هاي فني و حرفه اي 291-9-1- نقش آموزش هاي فني و حرفه اي در سياست 311-9-2- نقش فرآيندي (Process role) آموز هاي فني و حرفه اي 311-9-3- نقش جامعه پذيري سياسي آموزش هاي فني و حرفه اي 321-10- لزوم توجه به كيفيت در آموزش هاي فني و حرفه اي 331-10-1- آلمان 331-10-2- آفريقاي جنوبي 341-10-3- ايالات متحده آمريكا 341-10-4- بريتانيا 341-10-5- نيوزلند 351-12- تفاهم نامه همکاری آموزشی 35بخش دوم:2-1- تعاریف کارآفرین 36 2-2- تعاریف کارآفرینی 372-3- سير تاريخي مفهوم كارآفريني 382-3-1- دوره اول: قرن 15، 16 ميلادي «صاحبان پروژه هاي بزرگ» 382-3-2- دوره دوم 382-3-3- دوره سوم 38فصل دوم………………………………………………………………………………………………………………..ادبیات تحقیق22-3-4- دوره چهارم 392-3-5- دوره پنجم 392-4- ويژگي هاي كارآفرينان 392-4-1- ویژگیهای شخصیتی کارآفرین ها 402-4-2- ویژگی های رفتاری کارآفرین ها 402-4-2-1- ویژگیهای مرتبط با سابقه و پیشینه 402-4-2-2- ویژگی های تجربی 412-5- اهمیت و ضرورت آموزش كارآفريني 412-6- انواع وظايف واقعي كارآفريني 44 2-7- انواع کارآفرینی 442-7-1- فردي 442-7-2- گروهي 452-8- ارتباط خلاقيت و نوآوري با كارآفريني 462-9- كارآفرين چگونه كارآفريني مي كند؟ 472-10- مهارت هاي كارآفريني 482-10-1- مهارت هاي شخصي كارآفريني 492-10-2- مهارت هاي مديريتي كارآفريني 492-10-3- مهارت هاي فني كارآفريني 492-11- متغيرهاي مهارت هاي كارآفريني 502-11-1- متغيرهاي مهارت هاي شخصي كارآفريني 502-11-2- متغييرهاي مهارت هاي مديريتي كارآفريني 522-11-3- متغيرهاي مهارت هاي فني كارآفريني 542-12- جايگاه كارآفريني از ديدگاه دانشمندان علوم مختلف 572-12-1- ديدگاه دانشمندان علوم اقتصادي 572-12-2- ديدگاه محققين علوم رفتاري نسبت به كارآفريني 592-12-3- ديدگاه دانشمندان مديريت نسبت به كارآفريني 602-13- عوامل مؤثر بر فرآيند كارآفريني 622-14- عوامل مؤثر بر اثربخشي دوره هاي آموزش كارآفريني 632-15- آموزش و ترويج كارآفريني 64فصل دوم………………………………………………………………………………………………………………..ادبیات تحقیق32-16- تحصيل كارآفريني- شيوه هاي آموزشي 642-17- دانشگاه كارآفرين 652-18- سابقه كارآفريني در ايران 672-19- فرهنگ كارآفريني در ايران 682-20- اقدامات انجام شده در ايران جهت كارآفريني 712-20-1- كارآفريني و اقتصاد 712-20-2- كارآفريني و رشد اقتصادي 722-20-3- كارآفريني و رشد فن آوري 722-20-4- كار آفريني و اشتغال 722-20-5- كارآفريني و خصوصي سازي 732-21- كسب و كار چيست؟ 752-22- مزاياي ايجاد كسب و كارهاي كوچك 762-23- چرخه ي حيات كسب و كارهاي كارآفرينانه 77 2-24- چرخه عمر كارآفريني- استراتژي آغاز يك كسب و كار 79مقدمه:کارآفرینان با مهارتی که در تشخیص فرصت ها و ایجاد حرکت در جهت توسعه موقعیت ها دارند پیشگامان حقیقی تغییر در اقتصاد و تحولات اجتماعی محسوب می گردند. آنها تصدیق می کنند که موفقیت و بقاء در چشم اندازهای برخواسته از فردا, نیازمند چالاکی, قوه ابتکار و خلاقیت است و علاوه بر این کارآفرینی به ریسک پذیری , نوآوری و کنش کارآفرینانه هم نیاز دارد و بر اساس نظریات اقتصادی