مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس 26995
کد فایل
26995
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
962
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .docx
تعداد صفحات 58
حجم فایل
148 کیلوبایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 58 صفحه قسمتی از متن word (..docx) : 2-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………2-2مروری بر مبانی نظری پژوهش……………………………………………………………..2-2-1تعریف واهمیت مهارت های زندگی…………………………………………………..2-2-2اهمیت مهارتهای زندگی از لحاظ سلامت روانی…………………………………..2-2-3 انواع مهارتهای زندگی……………………………………………………………………..2-3 ابعاد مهارتهای زندگی………………………………………………………………………….2-3-1مهارت های ارتباط بین فردی-روابط انسانی………………………………………..2-3-2 مهارت های حل مسله- تصمیم گیری……………………………………………….2-3-3 مهارت های مربوط به سلامت جسمانی- حفظ سلامتی……………………….2-3-4 مهارت های رشد هویت- هدف در زندگی……………………………………….2- 4مبانی نظری برنامه آموزش مهارتهای زندگی…………………………………………..2-5اهداف آموزش مهارت های زندگی………………………………………………………..و2-6جایگاه مهارتهای زندگی در اسلام………………………………………………………….2-7تعریف و اهمیت سلامت روان………………………………………………………………2-8 بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه………………………………………………..2-9ویژگی های افراد سالم از دیدگا ههای مختلف…………………………………………2-10دید گاههای مختلف در مورد سلامت روانی………………………………………….2-10-1 دید گاه روان پزشکی…………………………………………………………………….2-10-2 دید گاه رفتار گرایی………………………………………………………………………2-10-3 دید گاه انسان گرایی……………………………………………………………………..2-10-4 دید گاه هستی گرایی…………………………………………………………………….2-10-5 دید گاه شناختی……………………………………………………………………………2-10-6 دید گاه بوم شناختی………………………………………………………………………2-11مبانی نظری عزت نفس……………………………………………………………………….2-12توجه به عزت نفس در کودکان…………………………………………………………….2-13اهمیت عزت نفس……………………………………………………………………………..2-14علائم عزت نفس سالم و نا سالم………………………………………………………….2-15سوابق پژوهش…………………………………………………………………………………..2-15-1 تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به داخل کشور……………………………