مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش 160645
کد فایل
160645
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1242
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .doc
تعداد صفحات 74
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 74 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 7313مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانشفصل دوم :مبانی نظری تحقیق2-1مقدمه2-2مدیریت روابط مشتریان2-2-1تعريف مديريت روابط مشتريان2-2-2اهداف مديريت روابط مشتريان2-2-2-1اهداف از نظر بارنت2-2-2-2اهداف از نظر نول73142-2-2-3اهداف از نظر ويلسون، دانيل ومك دونالد2-2-2-4اهداف از نظر كالا كوتا و رابنيسون2-2-3مدلهای مدیریت روابط مشتریان2-2-3-1مدل چرخۀ حیات مدیریت روابط مشتریان2-2-3-2مدل راسل2-3مدیریت دانش2-3-1تعريف دانش2-3-2روابط داده، و اطلاعات و دانش2-3-3تعريف مديريت دانش2-3-4اهداف دانش و مدیریت دانش2-3-5مدلهای مديريت دانش2-3-5-1مدل استيوهالس2-3-5-2مدل «نوناكا» و «تاكوچي»2-4ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش2-5سابقه و پیشینه تحقیق2-6مدل مفهومی2-6-1تغییرات مدل2-6-2توضیح مدل2-6-2-1چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار2-6-2-1-1تماس با مشتریان2-6-2-1-1فروش شخصی (فروش حضوری)73152-5-2-1- 3-خدمات پس از فروش2-5-2-1- 4-رسيدگي به شكايات2-5-2-1- 5-مديريت مشتري2-5-2-1- 5-مراقبت از مشتريان2-5-2-1- 7-رضایت و وفاداری مشتریان 2-5-2-2- مدل پروبست، روب ور مهاردت2-5-2-2-1-شناسایی دانش 2-5-2-2-2-اکتساب دانش 2-5-2-2-3-توسعه دانش2-5-2-2-4-اشتراک و توزیع دانش2-5-2-2-5-بهره گيري از دانش2-5-2-2-6-نگهداري دانش2-6-مدیریت دانش مشتریان2-7- تاريخچـــه شرکت ايران خودرومقدمهدر این فصل نگاهی به مباحث و و تئوری های مرتبط با تحقیق داریم.در ابتدا مفاهیم کلیدی مرتبط با تحقیق را ارائه می شود تا به درک بهتری از حوزه تحقیق دست یابیم.