مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری مدل DEA شبکه ای 160643

کد فایل 160643 دسته مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 633 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی .doc تعداد صفحات 32 حجم فایل 0 بایت 0 0

دانلود

لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 32 صفحه قسمتی از متن word (..doc) :  ‏مدل DEA‏ شبکه ای1 Network DEA ‏ Fare‏ ‏و Grosskopf ‏در سال 2000 ‏رو‏ی‏کرد‏ DEA‏ ‏شبکه‏ ‏ا‏ی ‏را‏ ‏برا‏ی ‏مدلساز‏ی ‏فرا‏ی‏ندها‏ی ‏چندمرحله‏ ‏ا‏ی ‏عموم‏ی ‏با‏ ‏ورود‏ی‏ ‏و‏ ‏خروج‏ی ‏ها‏ی ‏م‏ی‏ان‏ی ‏ارائه‏ ‏دادند‏. (Liang et al., 2006)‏ ‏این مدل‏ روابط م‏ی‏انی DMU‏ ‏را پیش بینی میکند و به ما اجازه میدهد درون یک DMU‏ ‏پیچیده با گره های چندگانه را ببینیم‏. ‏((Bogetoft et al., 2009‏ شکل 2-2 ساختار داخلی یک واحد در مدل شبکه ای را نشان می دهد.‏شکل 2-2 ‏ساختار ‏داخلی ‏یک ‏واحد ‏تصمیم ‏گیري ‏در ‏مدل ‏شبکه ‏اي‏ (حیدری، 1390)‏2-7-1 ساختارهای DEA‏ شبکه ای‏بطور کلی سیستم هایی که در آنها بیش از یک مرحله مرتبط با یکدیگر وجود دارد،‏ شبکه‏ نامیده می شوند. (احمدی و نورا، 1390) در این سیستم ها خروجی های فرایند یا مرحله اول به عنوان ورودی های فرایند یا مرحله بعدی محسوب می شوند که به آنها داده های میانی گویند. (Cook et al., 2010)‏ ‏برای محاسبه کارایی یک سیستم شبکه، به یک مدل DEA‏ شبکه ای نیاز داریم. ‏بر خلاف مدل DEA‏ مرسوم، مدل DEA‏ شبکه ای استانداردی ندارد بلکه شکل آن بستگی به ساختار شبکه مورد نظر دارد. (احمدی و نورا، 1390)‏ بطور کلی دو نوع ساختار برای مدل DEA‏ شبکه ای وجود دارد؛ ‏سری‏ و ‏موازی‏. (Kao, 2009)‏2‏-7-1-1 ساختار سری1 Serial ‏ ‏در ‏یک ‏واحد ‏تصمیم ‏گیري ‏چند ‏بخشی ‏وقتی ‏فعالیت ‏بخشها ‏در ‏امتداد ‏یکدیگر ‏قرار ‏می ‏گیرد، سیستم ساختار ‏سري ‏دارد. در ‏این ‏حالت ‏ورودي ‏کل ‏سیستم ‏به ‏بخش ‏اول ‏وارد ‏می ‏شود ‏و ‏خروجی ‏نهایی ‏سیستم ‏از ‏آخرین ‏بخش خارج ‏می ‏شود.‏ (حیدری، 1390)‏ ‏به ‏منظور ‏معرفی ‏مدل یک ‏واحد ‏تصمیم ‏گیري ‏با‏ h‏ ‏بخش ‏را ‏در ‏نظر ‏بگیرید که ‏بخشهاي ‏آن ‏بصورت ‏سري ‏در ‏کنار‏ ‏یکدیگر ‏قرار ‏گرفته ‏اند(شکل(2-3)). xij‏و yrj‏ ‏به ‏ترتیب ‏ورودیها ‏و ‏خروجیهاي ‏مستقیم ‏واحد‏ j‏ ‏ام ‏را ‏نشان ‏می ‏دهند.‏ Ztpj‏ را به عنوان داده های میانی تعریف می کنیم ( t=1… h-1 )‏. تعداد ‏محصولات ‏واسطه‏ ای ‏براي ‏هر ‏بخش‏ ‏می ‏تواند ‏متفاوت ‏از ‏بخشهاي ‏دیگر ‏باشد. ‏براي ‏راحتی ‏کار، ‏تعداد ‏محصولات ‏واسطه ‏اي ‏همه ‏بخشها ‏را‏ ( p=1,…,q )‏ ‏در ‏نظر‏ ‏می ‏گیریم.Yrj‏ ‏ h‏..‏.t ‏..‏.‏ 1ZtpjZtpjXijr=1,…,s ‏ ‏ ‏ ‏ i=1,…,mp=1,…,q p=1,…,q ‏شکل 2-3 ساختار سری (Kao, 2009)Kao‏ ‏براي ‏ارزیابی ‏واحدهاي ‏تصمیم ‏گیري ‏چند ‏بخشی ‏که ‏بخشهاي ‏آن ‏ساختار ‏سري ‏دارند، ‏مدل ‏زیر ‏را ‏پیشنهاد ‏داده ‏است : 
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت درمورد استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها 5278
  • پاورپوینت درمورد استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت بهسازی و تقویت سازه ها کامپوزیت چیست شکل های مختلف کامپوزیت FRP درمهندسی عمران سیستم های تقویت سازه ها با استفاده از کامپوزیت های مزایای استفاده از ورقه های FRP دال هاي طره اي تقويت شده با FRP
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVRو کارت حافظه ی MMC 81 ص 29064
  • تحقیق در مورد طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVRو کارت حافظه ی MMC 81 ص طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVRو کارت حافظه ی MMC 81 ص دانلود تحقیق در مورد طراحي و ساخت سيستم ضبط و پخش سيگنال با ميکروکنترلر AVRو
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد جغرافیای استان خراسان رضوی 28025
  • تحقیق در مورد جغرافیای استان خراسان رضوی جغرافیای استان خراسان رضوی دانلود تحقیق در مورد جغرافیای استان خراسان رضوی جغرافیای استان خراسان رضوی تحقیق مورد جغرافیای استان خراسان رضوی
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد سفر آب روی زمین 56799
  • پاورپوینت در مورد سفر آب روی زمین سفر آب روی زمین دانلود پاورپوینت در مورد سفر آب روی زمین سفر روی زمین پاورپوینت مورد زمین
  • دانش آموزی(درسی) دانلود پاورپوینت علم زندگانی فارسی پایه هفتم دوره اول متوسطه 80311
  • دانلود پاورپوینت علم زندگانی فارسی پایه هفتم دوره اول متوسطه پاورپوینت علم زندگانی فارسی پایه هفتم دوره اول متوسطه پاورپوینت علم زندگانی فارسی پایه هفتم دوره اول متوسطه علم زندگانی
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 141060
  • پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مدیریت ارتباط مشتری(CRM) پاورپوینت مدیریت ارتباط مشتری(CRM)

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *