مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری رهبری خدمتگزار 160631
کد فایل
160631
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1185
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .doc
تعداد صفحات 54
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 54 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : رهبری خدمتگزارمقدمه2-۱-۲: تئوري رهبري خدمتگزار• گوش دادن• همدلي• شفا بخشي• آگاهي• متقاعد سازي • مفهوم سازي• آينده نگري• خادميت و سرپرستي• تعهد به رشد افراد• ايجاد گروه• ارتباطات • امين بودن و يكپارچگي • اعتبار• قابليت و شايستگي• الگوسازي • در معرض ديد بودن• پيشقدمي • نفوذ • قدرداني از ديگران • تشويق و روحيه بخشي • ياددادن و آموزش • تفويض اختيار ۳-۱-۲: تكامل رهبري خدمتگزار۴-۱-۲: اهميت رهبري خدمتگزار۱-۴-۱-۲: فلسفه گرين ليف 2-۴-۱-2: گرين ليف و مك گريگور۵-۱-۲: رهبري تحول آفرين۱-۵-۱-۲: ويژگي هاي رهبري تحول آفرين۶-۱-۲: مديريت بر مبناي استثناء۷-۱-۲: رهبري بي تفاوت۸-۱-۲: رهبري تبادلي:۹-۱-۲: تئوري رهبري خدمتگزار پترسون۴-۲: پیشینه تحقیق۱-۴-۲: تحقيقات انجام گرفته در رابطه با رهبري خدمتگزار در خارج از كشور را مي توان به دو دسته كلي تقسيم نمود:۲-4-2: تحقیقات انجام گرفته در رابطه با رهبری خدمتگزار در داخل کشور را می توان به شرح زیر مورد بررسی قرار داد: الف. منابع فارسی ب. منابع لاتین