مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری رضایت مندی مشتری 160626

کد فایل 160626 دسته مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوع فایل تحقیق تعداد مشاهده 1051 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی .doc تعداد صفحات 35 حجم فایل 0 بایت 0 0

دانلود

لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 35 صفحه قسمتی از متن word (..doc) :  ‏رضایت‏ ‏مندی‏ ‏مشتری‏ ‏نمودار‏ 2-1) ‏چرخه‏ ‏مجازی‏ ‏ارتباط‏ ‏بین‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏مشتری‏نمودار‏ 2-2) ‏پیوند‏ ‏بین‏ ‏کارکنان،‏ ‏مشتریان‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏در‏ ‏سازمان‏نمودار‏ 2-3) ‏چرخه‏ ‏خدمت‏ ‏مطلوب‏ ‏به‏ ‏مشتری‏2-2-1) ‏تعریف‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ :‏2-2-2) ‏روش‏ ‏های‏ ‏جذب‏ ‏مشتری‏:‏2-2-3) ‏مراحل‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏مطلوب‏ ‏برای‏ ‏جذب‏ ‏مشتری‏ :‏الف‏) ‏درک‏ ‏انتظارات‏ ‏مشتری‏ :‏ ‏ب‏) ‏تعریف‏ ‏اهداف‏ ‏خدمت‏ :‏ج‏) ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏کلیه‏ ‏سطوح‏ ‏سازمان‏ :‏د‏) ‏ایجاد‏ ‏انتظارات‏ ‏مطلوب‏ ‏در‏ ‏مشتریان‏ :‏ه‏) ‏ایجاد‏ ‏ساختاری‏ ‏بنیادی‏ ‏برای‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ :‏و‏) ‏پرورش‏ ‏کارکنان‏ :‏2-2-4) ‏اندازه‏ ‏گیری‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ :‏نمودار‏ 2-4) ‏دیاگرام‏ ‏سنجش‏ ‏رضایت‏ ‏مشتریان‏2-2-5) ‏شاخص‏ ‏های‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏:‏2-2-5-1 ‏شاخص‏ ‏رضايت‏ ‏مشتري‏ ‏سوئدي‏ ( SCSB‏):‏رضایت‏ ‏مندی‏ ‏مشتری‏ ‏نمودار‏ 2-1) ‏چرخه‏ ‏مجازی‏ ‏ارتباط‏ ‏بین‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏مشتری‏نمودار‏ 2-2) ‏پیوند‏ ‏بین‏ ‏کارکنان،‏ ‏مشتریان‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏در‏ ‏سازمان‏نمودار‏ 2-3) ‏چرخه‏ ‏خدمت‏ ‏مطلوب‏ ‏به‏ ‏مشتری‏2-2-1) ‏تعریف‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ :‏2-2-2) ‏روش‏ ‏های‏ ‏جذب‏ ‏مشتری‏:‏2-2-3) ‏مراحل‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏مطلوب‏ ‏برای‏ ‏جذب‏ ‏مشتری‏ :‏الف‏) ‏درک‏ ‏انتظارات‏ ‏مشتری‏ :‏ ‏ب‏) ‏تعریف‏ ‏اهداف‏ ‏خدمت‏ :‏ج‏) ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏کلیه‏ ‏سطوح‏ ‏سازمان‏ :‏د‏) ‏ایجاد‏ ‏انتظارات‏ ‏مطلوب‏ ‏در‏ ‏مشتریان‏ :‏ه‏) ‏ایجاد‏ ‏ساختاری‏ ‏بنیادی‏ ‏برای‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ :‏و‏) ‏پرورش‏ ‏کارکنان‏ :‏2-2-4) ‏اندازه‏ ‏گیری‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ :‏نمودار‏ 2-4) ‏دیاگرام‏ ‏سنجش‏ ‏رضایت‏ ‏مشتریان‏2-2-5) ‏شاخص‏ ‏های‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏:‏2-2-5-1 ‏شاخص‏ ‏رضايت‏ ‏مشتري‏ ‏سوئدي‏ ( SCSB‏):‏2-2-5-2 ‏شاخص‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ ‏آمریکایی‏(ACSI‏):‏2-2-5-3. ‏شاخص‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏ ‏اروپایی‏(ECSI‏)‏2-2-5-4 ‏سایر‏ ‏شاخص‏ ‏های‏ ‏ملی‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری‏:‏پیشینه‏ ‏تحقیق‏الف‏) ‏مطالعات‏ ‏خارجی‏:‏ب‏) ‏مطالعات‏ ‏داخلی‏:‏منابع‏رضایت مندی مشتری :‏یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68).‏ ‏همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی دارای ماهیت دیگری است. خدمات مبتنی بر تعهداتی است که در آینده تحقق پیدا می کند و به همین دلیل اعتماد و وفاداری بطور چشمگیری در این فرایند دخالت دارد. بدین ترتیب توان سازمان ها را در شکل گیری وفاداری 
منتشر شده در
  • عمران.معماری-شهرسازی تحقیق در مورد بهبود سازمان و مديريت دانش 28529
  • تحقیق در مورد بهبود سازمان و مديريت دانش
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی 8307
  • پاورپوینت در مورد شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی دانلود پاورپوینت در مورد شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی پاورپوینت مورد شیوهای ارزیابی قضاوت بالینی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن 157335
  • پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دانلود پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن پیشینه مبانی نظری تصویر تصویر بدن پیشینه مبانی نظری تصویر تصویر
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد نظری به هنر پوستر در ایران 9735
  • تحقیق در مورد نظری به هنر پوستر در ایران نظری به هنر پوستر در ایران دانلود تحقیق در مورد نظری به هنر پوستر در ایران نظری هنر پوستر ایران تحقیق مورد نظری پوستر ایران
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت مدرسه تقوی 141468
  • پاورپوینت مدرسه تقوی مدرسه تقوی دانلود پاورپوینت مدرسه تقوی مدرسه تقوی پاورپوینت مدرسه تقوی
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد تاريخچه ي ميکرو پرسوسور و کاربرد 27532
  • تحقیق در مورد تاريخچه ي ميکرو پرسوسور و کاربرد تاريخچه ي ميکرو پرسوسور و کاربرد دانلود تحقیق در مورد تاريخچه ي ميکرو پرسوسور و کاربرد تاريخچه ميکرو پرسوسور کاربرد تحقیق مورد تاريخچه ميکرو پرسوسور کاربرد

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *