مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری رضایت مندی مشتری 160626
کد فایل
160626
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1051
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .doc
تعداد صفحات 35
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 35 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : رضایت مندی مشتری نمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشترینمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازماننمودار 2-3) چرخه خدمت مطلوب به مشتری2-2-1) تعریف رضایت مشتری :2-2-2) روش های جذب مشتری:2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری :الف) درک انتظارات مشتری : ب) تعریف اهداف خدمت :ج) ارائه خدمات در کلیه سطوح سازمان :د) ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان :ه) ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات :و) پرورش کارکنان :2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری :نمودار 2-4) دیاگرام سنجش رضایت مشتریان2-2-5) شاخص های رضایت مشتری:2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي ( SCSB):رضایت مندی مشتری نمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشترینمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازماننمودار 2-3) چرخه خدمت مطلوب به مشتری2-2-1) تعریف رضایت مشتری :2-2-2) روش های جذب مشتری:2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری :الف) درک انتظارات مشتری : ب) تعریف اهداف خدمت :ج) ارائه خدمات در کلیه سطوح سازمان :د) ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان :ه) ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات :و) پرورش کارکنان :2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری :نمودار 2-4) دیاگرام سنجش رضایت مشتریان2-2-5) شاخص های رضایت مشتری:2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي ( SCSB):2-2-5-2 شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI):2-2-5-3. شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI)2-2-5-4 سایر شاخص های ملی رضایت مشتری:پیشینه تحقیقالف) مطالعات خارجی:ب) مطالعات داخلی:منابعرضایت مندی مشتری :یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68). همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی دارای ماهیت دیگری است. خدمات مبتنی بر تعهداتی است که در آینده تحقق پیدا می کند و به همین دلیل اعتماد و وفاداری بطور چشمگیری در این فرایند دخالت دارد. بدین ترتیب توان سازمان ها را در شکل گیری وفاداری