مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک 160624
کد فایل
160624
دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
1358
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .doc
تعداد صفحات 62
حجم فایل
0 بایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 62 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک2-9-4) مفهوم وفاداری2-9-5) مفاهیم اعتماد2-9-6) رضايت مشتري و رابطه ي آن بااعتماد مشتريمشتريان طرفدار مشتريان گروگان مشتريان حريص2-9-7) ارتباط رضايت مشتري با انتظارات مشتري2-9-8) روش هاي اندازه گيري اعتماد مشتري:1-روش هاي عيني2-روش هاي نظري يا مفهومي2-9-9) اهمیت اعتماد و روابط بلند مدت خریدار-فروشنده2-10)مفهوم اعتماد در بانکداری اینترنتی:2-10-1)اعتماد وبانكداري اينترنتي2-10-2)اعتماد در بانكداري اينترنتي2-11)آناليز گردش اطلاعات دربانكداري اينترنتي و ريسكهاي موجود2-11-1)ايجاد اعتماد دربانكداري اينترنتي12-11-1-1)تراكنش مشتري و بانك:الف )ساختار ومحتواي اطلاعاتي سايتب)محلي سازي سايتج)كنترل كاربري:1-دسترسي به اطلاعات2-كنترل اطلاعات شخصي3-آشكار سازي همه جنبه هاي روابط بين بانك و مشتري4-قابليت شخصي سازي 5-باز خورد د)تکميل عمليات بانکيه)پشتيباني از مشتريان2-11-1-2)تکنولوژي 2-11-1-2-1)امنيت2-1-1)حريم خصوصي و محرمانگي :2-1-2)رمزنگاري 2-1-3)در دسترس بودن:2-1-4)صحت داده :2-1-5)احراز هويت و تصديق اصالت:2-1-6)کنترل دسترسي:2-1-7)انکار ناپذيري:2-1-8)نظارت و گزارش گيري:3-)کارايي4-)مقياس پذيري