عمومی و متفرقه پاورپوینت کامل در مورد آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری 6141

کد فایل 6141 دسته عمومی و متفرقه نوع فایل پاورپوینت تعداد مشاهده 2166 فرمت فایل دانلودی .zip فرمت فایل اصلی pptx تعداد صفحات 48 حجم فایل 822 کیلوبایت 0 0

دانلود

فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلایدها 48 اسلایداین فایل حاوی تصاویر و متن کامل میباشدبخشی از متن اسلاید ها :تاریخچه مهمان نوازی :مهمان‌نوازی رابطه‌ای میان میزبان و مهمان است و به عملکرد میزبان در قبال مهمان تفسیر می‌شود.مهمان‌نوازی در فرهنگ فارسی به تلاش میزبان برای تأمین راحت مهمان اطلاق می‌گردد. مهمان‌نوازی از نظر لغوی به معنای ابراز لطف عملی، تفقد و پذیرایی از مهمان استآئین مهمان نوازی در ایران :یکی از رسوم زیبای فرهنگ ما مهمانی دادن و میهمان شدن است در خیلی از کشورهای دنیا سردی، رفتار خشک و بی‌روح و زندگی ماشینی را می‌توان به وضوح دید ولی در ایران در دورترین روستاها خونگرمی و مهمان نوازی مردمان زبانزد همگان است هانری المانی در رابطه با فرهنگ مهمان نوازی ایرانیان می‌نویسد: ایرانیان بر این باورند که اگر بر مهمان بیش از ارزش وی ارج ننهی گویی به او توهین کرده‌ای. حس همدلی و انسان دوستی و مهرورزی از بارزترین ویژگی‌های این فرهنگ کهن است. مهمان نوازی در فرهنگ اسلام پذیرایی از مهمان باعث ایجاد انس و آشنایی بیشتر، شرکت دادن دیگران در ثروت خود، احترام و بزرگداشت مردم و گذشت مالی است و اقوامی که بهره بیشتری از این سجیه اخلاقی دارند همواره به آن مباهات و افتخار می‌کنند.رزق ما با پای مهمان می‌رسد از خوان غیب / میزبان ما است هر کس می‌شود مهمان ما (صائب تبریزی)این خصلت پسندیده با ظهور دین اسلام در بین جوامع و پذیرش آن از طرف مردم بیش از پیش در جامعه اسلامی ثبت و جاودانه شد. امروزه متأسفانه این سنت انسانی حتی در جوامع اسلامی محدود شده و یا تقریباً برچیده شده است. مردم مهمانداری را فقط محدود به دعوتی‌های رسمی آشنایان و اطرافیان خویش نموده و تمایل چندانی برای پذیرایی از مسافر و غریبه بی‌پناه از خود نشان نمی‌دهند شاید دلایل این امر جو مادیگرایی حاکم بر جامعه، زندگی شهرنشینی و ضعف هنجارهای اخلاقی در میان مردم باشدجهانگردی / گردشگری :توریسم : Tourismسازمان جهانی جهانگردی وابسته به سازمان ملل متحدUNWTO: United Nations World Tourism Organization توریسم (جهانگردی / گردشگری) به مجموعه فعالیتهای افرادی که به هنگام مسافرت به مکانهای خارج از محیط زندگی معمولی خود انجام می دهند، گفته می شود.طول مسافرت نبایستی کمتر از 24 ساعت (یک شبانه روز) و نباید بیشنر از یک سال متوالی بوده و هدف از آن پر کردن ایت فراغت، تفریح، تجارت و دیگر اهداف باشد.فعالان این فعالیت ها را توریست (جهانگرد/ گردشگر) می نامند.
منتشر شده در
  • عمومی و متفرقه تحقیق در مورد تعداد شهود در دعاوی 12 ص 12414
  • تحقیق در مورد تعداد شهود در دعاوی 12 ص تعداد شهود در دعاوی 12 ص دانلود تحقیق در مورد تعداد شهود در دعاوی 12 ص تعداد شهود دعاوی تحقیق مورد تعداد شهود دعاوی
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت در مورد بررسی عرفان‌هاي کاذب 11154
  • پاورپوینت در مورد بررسی عرفان‌هاي کاذب بررسی عرفان‌هاي کاذب دانلود پاورپوینت در مورد بررسی عرفان‌هاي کاذب بررسی عرفان‌هاي کاذب پاورپوینت مورد بررسی عرفان‌هاي کاذب
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی 27030
  • مبانی نظری و پیشینه تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی مبانی نظری و پیشینه تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی دانلود مبانی نظری و پیشینه تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی مبانی نظری
  • عمومی و متفرقه پاورپوینت روان شناسی تربیتی 63088
  • پاورپوینت روان شناسی تربیتی روان شناسی تربیتی دانلود پاورپوینت روان شناسی تربیتی روان شناسی تربیتی پاورپوینت روان شناسی تربیتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار 27198
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار مبانی نظری پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار مبانی نظری پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار
  • دانش آموزی(درسی) پاورپوینت در مورد زیست و ازمایشگاه 3 (تحقیق دانش آموزی) 6895
  • پاورپوینت در مورد زیست و ازمایشگاه 3 (تحقیق دانش آموزی) زیست و ازمایشگاه 3 دانلود پاورپوینت در مورد زیست و ازمایشگاه 3 (تحقیق دانش آموزی) زیست ازمایشگاه پاورپوینت مورد زیست ازمایشگاه (تحقیق دانش آموزی)

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *