عمومی و متفرقه پاورپوینت درمورد بازار يابي الكترونيكي 5500
کد فایل
5500
دسته
عمومی و متفرقه
نوع فایل
پاورپوینت
تعداد مشاهده
2159
فرمت فایل دانلودی
.pptx
فرمت فایل اصلی ppt
تعداد صفحات 30
حجم فایل
283 کیلوبایت
0
0
مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد بازار يابي الكترونيكي قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:30محتویاتمقدمه ای بر بازاریابی و تجارت الکترونیکتاریخچهاهدافبرنامه ریزی بازاریابی الکترونیکبازاریابی الکترونیک چیست؟مزایای بازاریابی اینترنتیمزایای مبادلاتیمزایای توزیعاصول بازاریابی الکترونیک؛ ساختارها و چالش هاعلل تشکیل و نیاز به بازار الکترونیکیآميخته بازاريابي الکترونيکقوانین بازاریابی الکترونیکیبرنامه ریزی در بازاریابی الکترونیکیجمع بندیمنابعقسمتی از پاورپونیتمقدمه ای بر بازاریابی و تجارت الکترونیک هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است . فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان ، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.جهانی شدن و مقررات زدایی ، تاکید بر سازمان های افقی ، فرایند محوری به جای وظیفه محوری ، استفاده از تفکر IT در تولید و خدمات ، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار ، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان ، گسترش کانال های جدید توزیع ، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها ، از مهم ترین این تاثیرات سشکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند .لذا در اینجا و در صفحات بعد، با اشاره ای به ادبیات و مفهوم تجارت و بازاریابی الکترونیکی ، به کارکردها و تاثیرات آن در کسب وکارهای امروزی می پردازیم . تاریخچهدرسال 1989 اولین مبادلات تجاری از طریق شبکههای کامپیوتری صورت گرفت. پنج سال بعد تعداد کامپیوترهایی که به اینترنت پیوستند به طور فزایندهای افزایش یافت و این فرصت را برای شرکتها و مشتریان فراهم آورد تا در محیط دیجیتالی تجارت به دنبال کسب ارزش بیشتر باشند. اینترنت اولین محیط دیجیتالی تجارت نبود بلکه درسال 1981 دولت فرانسه پروژه تله تل را اجرا کرد که هدف اصلی آن بهبود خدمات مخابراتی بود که بعدها با توسعه فناوری کاربران اجازه یافتند کالا و خدمات مورد نیاز خودرا به صورت آن لاین خریداری کنند. پس از اینکه وب توسط تیم برنرزلی معرفی گردید و مرورگرهایی توسط مایکروسافت و نت اسکیپ تولید شدند امکان جستجوی سریع تر وآسان تر در اینترنت برای کاربران فراهم شد و شرکتهای زیادی به ثبت قلمرو و طراحی و راه اندازی وبگاه اقدام نمودند[۲] اهداففقط حضور در اینترنتاستفاده از خدمات شرکتهای ارائه دهنده خدمات تجاری آنلاینفروش از طریق سایر سایتهاراه اندازی سایتهای مخصوص به خودپاسخ به سئوالات رایج مشتریانحفظ جایگاه در بازار و یا موقعیت رهبری در یک بازار خاصتاکید بر فعالیت در سطح فراملیصرفه جویی در زمان و آموزش به مشتریانو . . . . .
پاورپوینت