عمومی و متفرقه تحقیق در مورد سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصر 16569
کد فایل
16569
دسته
عمومی و متفرقه
نوع فایل
تحقیق
تعداد مشاهده
988
فرمت فایل دانلودی
.zip
فرمت فایل اصلی .doc
تعداد صفحات 15
حجم فایل
14 کیلوبایت
0
0
لینک دانلود و خرید پایین دسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 15 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 2سيستم هاي صوتي و مربوط به صدا در كليساي معاصرجيم براون يك مشاور صوتي در شيكاگوست جائيكه در طراحي سيستم هاي تقويت كننده بزرگ قابل استفاده در تئاتر و كليساها، استاديوم ها، صحنه ها و امكانات پخشي كارهاي تخصصي را انجام داده و نظارت مي كند. او همچنين كار توليد گسترده و تركيبي از آنها را در پخش، ضبط و نقويت انجام داده است. او BSEE خود را از دانشگاه سين سياتي در سال 1964 دريافت كرد و تا سال 1970 در كارهاي صوتي حرفه اي مشغول بود و تا سال 1984 به عنوان مشاور تمام وقت در اين زمينه فعاليت كرد. ليست مراجعه كنندگان او شامل ديگ لي فيلد، ترمينال اوهاره هواپيمايي ايالت، استاديوم فوتبال دانشگاه شمال غربي، دانشگاه ليبرتي، گرس كاتدرال (سان فرانسيسكو)، NBC، ABC، CBS، NPR، WTTW-TV، WGN-TV و تعداد بيشماري از امكانات كليسايي و كارهاي اجرايي بود. او FCC درجه اول راديو تلفن (پخش) و گواهي كلاس فوق العاده آماتوري را در سال 1959 دريافت كرد و به عنوان W9NEC گاهگاهي فعاليت داشت.كليساي معاصر به عنوان ساختاري در ارتباطات، لفظي، موسيقي و احساسي در كنار عبادتگاه ساخته شد. وزير با حضار و گنگره از طريق سخنان مذهبي، دعاهاي رهبري و فعاليت هاي اعلام شده كليسا ارتباط برقرار مي كرد. موسيقي تلاش مي كرد بوسيله ايده ها و مفاهيم ارتبلاط برقرار كند در حاليكه بطور همزمان تجربه عبادت را از طريق مسائل احساسي پيشرفت مي داد سيستم صوتي فضاي عبادتگاه اثر عميقي در تمام اين كاركردها بجا مي گذاشت.