علوم انسانی پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی 6192
کد فایل
6192
دسته
علوم انسانی
نوع فایل
پاورپوینت
تعداد مشاهده
1954
فرمت فایل دانلودی
.ppt
فرمت فایل اصلی ppt
تعداد صفحات 16
حجم فایل
689 کیلوبایت
0
0
مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومیقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 16محتویاتتعاریف و مفاهیمعامل های نفوذ بر محتوابرون سازمانیرسانه هامخاطباندرون سازمانیاهداف، ستراتژی و تاکتیکمناسباتروال جاریارتباط گرانجمع بندیقسمتی از پاورپوینتتعاریف و مفاهیمروابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛ و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها. محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر. ویژگیهای محتوا:• نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).• قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)•اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.•داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.•اطلاعات دانش است.•و . . .
پاورپوینت