برق-الکترونیک-مخابرات پاورپوینت درمورد بنچ مارکینگ(Benchmarking) 5302
کد فایل
5302
دسته
برق-الکترونیک-مخابرات
نوع فایل
پاورپوینت
تعداد مشاهده
1974
فرمت فایل دانلودی
.ppt
فرمت فایل اصلی ppt
تعداد صفحات 42
حجم فایل
4.1 مگابایت
0
0
مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد بنچ مارکینگ(Benchmarking)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 42محتویاتمقدمهBenchmarking چیست؟مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)تعاریف Benchmarkingانواع الگوبرداریالگوبرداری فرآیندیمقایسه انواع الگوبرداریمدل الگوبرداری APQCطرحریزی تعیین نیات استراتژیک:جمع آوری اطلاعاتاهداف بازدیدتحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی:پیاده سازی طرحو . . ..قسمتی از پاورپوینتمقدمه:سازمانها براي حفظ مشتريان، تعامل با تأمينكنندگان، بهرهوري بيشتر كاركنان و ارتقاي مزيتهاي رقابتي، نيازمند شناخت رقبا، ابزار و مقايسه عملكرد خود در حوزههاي مختلف كاري هستند. استراتژيهاي مختلفي براي بقا در ميدان رقابت معرفي ميشود. يكي از اين راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملكرد ديگر سازمانها و الگوبرداري از رفتار آنهاست. شركتهايي كه استراتژي تحليلي را سرلوحه بقاي خود قرار ميدهند، بهينه كاوي يا بنچ ماركينگ را به عنوان يكي از راههاي مؤثر بهبود مستمر و تعيين موقعيت خود در ميدان كسب و كار ميدانند.مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند. و . . .
پاورپوینت